W pewnym momencie naszych działań chcemy wprowadzić nasz biznes na kolejny poziom. Jak reklamować się na Instagramie zachowując przy tym umiarkowany budżet?!

Czy Twoja marka chce wejść na rynek reklamy na Instagramie? Jeżeli jesteś wśród milionów reklamodawców, którzy już korzystają z Instagrama, czy nie wydajesz zbyt dużo na kampanie? A może masz najbardziej efektywne targetowanie? Prawie każdy marketer społecznościowy będzie miał coś do powiedzenia.

Niezależnie od tego, czy był to “sukces”, “jest drogo”, czy “jeszcze go nie wypróbowaliśmy”, wciąż wielu reklamodawców chce dowiedzieć się więcej. Według raportu firmy 4C Insights z I kwartału 2017 r. Łączne wydatki na reklamę w mediach społecznościowych wzrosły o niemal 62% rok do roku.

Reklamy na Instagramie są wciąż nowe dla niektórych marek współpracujących z reklamami społecznościowymi, ale chcieliśmy pomóc w opracowaniu strategicznych taktyk dla Twojej firmy. W tym przewodniku przejrzymy stan reklam na Instagramie i unikniemy problemu z rozbiciem banku w wydatkach reklamowych:

Ile kosztuje reklama na Instagramie?

Koszty reklamy na Instagramie zależą od docelowego urządzenia mobilnego, danych demograficznych, dnia tygodnia oraz od tego, czy odbywa się ono podczas dużego wydarzenia telewizyjnego. Wszystko sprowadza się do docelowych odbiorców, dlatego tak ważne jest poznanie danych demograficznych na Instagramie. W tym nam pomogą różnego rodzaju programy lub profil biznesowy.

instagram demographic graphic

Jak widać, kobiety na Instagramie są bardziej aktywne niż mężczyźni. Skutkuje to wyższym CPC kierowania na odbiorców specyficznych dla kobiet. Jednak demografia wieku maluje zupełnie inny obraz.

Większość użytkowników na Instagramie ma mniej niż 50 lat, ale CPC nie różni się tak drastycznie od płci. Według danych AdEspresso średni koszt za kliknięcie (CPC) reklam na Instagramie w trzecim kwartale wahał się od 0,70 USD do 0,80 USD dla wszystkich grup wiekowych.

cpc by age adespresso graph

Oczywiście te prognozy CPC zmieniają się w zależności od kampanii. Na przykład koszty reklamy na Instagramie prawdopodobnie wzrosną podczas ważnych wydarzeń lub świąt, takich jak Czarny piątek, Boże Narodzenie, Święto Pracy czy też inne święta.

Jak tworzyć reklamy na Instagramie

Teraz, gdy rozumiemy różne sterowniki Twojego CPC w przypadku reklam na Instagramie, możesz skupić się na tworzeniu zoptymalizowanych kampanii, aby w pełni wykorzystać swój budżet.

Każda reklama przechodzi przez wiele etapów, ale jesteśmy tutaj, aby to opisać jak najbardziej szczegółowo. Rzućmy okiem na siedem kroków, jak tworzyć reklamy na Instagram, trzymając się budżetu:

1. Wybierz swój cel marketingowy na Instagramie

Będziesz tworzyć i zarządzać swoimi reklamami na Instagramie na platformie reklamowej Facebooka. Pierwszą rzeczą, jaką zrobi menedżer reklam na Facebooku, jest wybór celu marketingowego. Pomaga to zmierzyć dane o zaangażowaniu w celu reklamy. Oto 10 różnych celów marketingowych podzielonych na trzy grupy reklam: świadomość, uwaga i konwersja:

facebook marketing objectives example
  • Brand Awareness: Idealny do docierania do użytkowników, którzy będą angażować się w Twoją reklamę i do zwiększania świadomości marki.
  • Reach: Dotyczy to marek, które próbują wyświetlać reklamy przed jak największą liczbą osób.
  • Traffic: Jeśli Twoim celem jest zachęcenie użytkowników do odwiedzenia witryny, strony docelowej lub aplikacji, cel ruchu jest doskonały.
  • Engagement: Jeśli chcesz, aby użytkownicy polubili, skomentowali lub udostępnili Twoją reklamę, najlepiej jest ustawić swój cel na zaangażowanie.
  • App Installs: Ten cel dotyczy marek kierujących użytkowników do sklepu z aplikacjami w celu pobierania lub kupowania aplikacji.
  • Video Views: Reklamy In-Stream są odtwarzane w kanałach użytkowników, aby pokazać produkcję, premiery produktów i materiały zza kulis, aby wizualnie zachęcić użytkowników do oglądania.
  • Lead Generation: Próbujesz po prostu znaleźć ludzi zainteresowanych lub nieco ciekawych swojej marki? Ustaw cel generatora.
  • Messages: Zachęca to użytkowników do interakcji z marką, aby odpowiedzieć na pytania dotyczące produktu, zapewnić wsparcie lub dokonać kompletnych zakupów.
  • Conversions: Jeśli szukasz działań związanych ze sprzedażą bezpośrednią swoich reklam, takich jak dodanie informacji o płatności lub dokonanie zakupu, idealnym celem jest konwersja.
  • Product Catalog Sales: Format jest przeznaczony dla marek wyświetlających produkty z Twojego katalogu produktów (musisz ustawić taki, który ma być używany w tym formacie), który następnie jest kierowany do Twoich odbiorców.
  • Store Visits: Jest to idealne rozwiązanie dla osób promujących wiele lokalizacji biznesowych w celu zwiększenia liczby wizyt w sklepie.

Zdecydowanie wybieraj cele

Ponieważ jest to artykuł na temat reklamy na Instagramie, musisz mądrze wybrać swoje cele marketingowe, bo inaczej otrzymasz odrzuconą reklamę. Na przykład Menedżer reklam na Facebooku odmówi reklamom na Instagramie, które kierują ruch na “komunikatora”.

Wybierając swój cel marketingowy, możesz mieć do wyboru dodatkowe elementy. Dlatego wybierając opcję Zaangażowanie jako cel, musisz wybrać zaangażowanie, podobieństwa stron lub odpowiedzi na zdarzenia. Ponieważ Instagram nie ma wydarzeń ani stron, Twoja reklama zostanie odrzucona.

  • Pro Tip: Pamiętaj, że konfigurowanie reklam zawsze jest procesem prób i błędów. Najlepiej jednak, jeśli wybierzesz cel i zaczniesz.

 

2. Nazwij swoją kampanię reklamową na Instagramie

Może się to wydawać głupim (i oczywistym) zaleceniem, ale rozsądnie jest trzymać się konwencji nazewnictwa dla zestawów reklam i nazw kampanii. Choć nazwa reklamy nie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniędzy na CPC lub uzyskać więcej wyświetleń, oszczędza czas.

campaign naming example

A jeśli jesteś w tej branży, ważne jest, aby zawsze szukać sposobów uporządkowania odbiorców i oszczędzania czasu na przyszłe zmiany w kampaniach kierowanych na odbiorców. Zapisani odbiorcy pomagają również śledzić, co działa, a co wymaga pomocy.

Opracowanie nowych odbiorców może potrwać kilka godzin, ale zamiast tego pracuj nad poprzednimi zestawami reklam i nadaj im własną unikalną nazwę. Możesz wypróbować konwencje nazewnictwa, które obejmują:

  • Kraj
  • Sieć
  • Język
  • Typ kampanii
facebook ads naming example

Na przykład US_IG_ENG_RM oznacza, że kierujesz reklamy do użytkowników w Stanach Zjednoczonych, którzy używają Instagrama, mówią głównie po angielsku i wchodzą w kampanię remarketingową. Jak wspomnieliśmy wcześniej, reklamy społecznościowe są procesem prób i błędów, więc zapisz wszystko, co robisz, aby zachować pracę na później.

3. Wybierz miejsca docelowe

Zanim zaczniesz wybierać odbiorców, sprytnie przewiń narzędzie do zarządzania reklamami i wybierz miejsca docelowe. Jest to ważne, ponieważ chcesz ograniczyć wszelkie błędy związane z reklamami w tym procesie.

Wybór miejsca docelowego pozwala zdecydować, czy będzie to Facebook, czy Instagram. Tutaj prawie zawsze chcesz wybrać “Edytuj miejsca docelowe” zamiast “Automatyczne miejsca docelowe”. Dlaczego? Automatyczne miejsca docelowe zwykle chcą publikować Twoją reklamę wszędzie.

facebook ads manager placements section

W rzeczywistości Shelby Cunningham, kupujący w Sprout Social, wyjaśnił inne ważne korzyści związane z wyborem miejsc docelowych.

“Dobrym powodem, aby zawsze edytować miejsca docelowe, jest lepsze śledzenie wydajności poszczególnych platform” – powiedział Cunningham. “Jeśli wybierzesz wszystko, trudniej zoptymalizować. Jeśli masz reklamy na Facebooku i Instagramie w oddzielnych kampaniach / zestawach reklam, możesz zoptymalizować dla tej konkretnej platformy. Natomiast jeśli wszystko w jednym, nie można uzyskać tego granulatu. ”

Zamiast tego chcesz wybrać konkretny typ reklamy (który dostaniemy dalej) i sieć. Po kliknięciu “Edytuj miejsca docelowe” wybierz Instagram i czy promujesz Historię Instagrama lub reklamę kanału. Pamiętaj, że możesz wybrać tylko urządzenia mobilne dla reklam na Instagramie.

Tutaj możesz uzyskać nieco głębsze miejsce reklamowe, wybierając system iOS, Android lub oba urządzenia mobilne. Możesz także promować tylko użytkownikom połączonym z Wi-Fi. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli prowadzisz dłuższą kampanię wideo, która może zająć dużo danych.

facebook ads manager exclude categories

Wreszcie możesz wybrać kategorie ogólne, aby wykluczyć reklamy. Facebook zapobiega wyświetlaniu reklam w tych konkretnych kategoriach, aby zapobiec wyświetlaniu Twojej marki w czasie niezręcznego czasu lub niewłaściwego umieszczenia.

4. Ustaw swoją publiczność

Twoi odbiorcy stanowią trzon Twoich reklam. Ten proces jest niezwykle ważny, aby zawęzić i ulepszyć kluczowych użytkowników. Poświęcając czas na staranne wybieranie odbiorców, oszczędzasz pieniądze, szybciej docierając do głównych odbiorców.

Nie marnuj pieniędzy, celując w jak największą liczbę osób tylko dlatego, że możesz. Dokładnie ustawić odbiorców, aby uzyskać jak najbardziej ukierunkowanych użytkowników. Wybierz jedną z tych kategorii odbiorców, aby dostosować swój zasięg:

facebook ads manager audience example
  • Locations: Wybieraj lub wykluczaj odbiorców na podstawie bardzo konkretnych lokalizacji do kodów pocztowych i adresów lub według szerokich obszarów, takich jak regiony lub kraje globalne.
  • Age: Wybierz swój przedział wiekowy (od 13+ do 65+).
  • Gender: Wybierz spośród wszystkich płci, mężczyzn lub kobiet dla swoich reklam.
  • Languages: Jest to potrzebne tylko wtedy, gdy kierujesz reklamy do odbiorców mówiących w określonym języku, który jest rzadko spotykany w tym obszarze.
  • Detailed Targeting: Podzielone na trzy podkategorie:
    Demographics pozwala ci uwzględnić lub wykluczyć osoby oparte na stylach życia, zatrudnieniu i edukacji.
    Interests filtruj użytkowników na podstawie podobnych stron, aktywności i tematów pokrewnych.
    Behaviors ukierunkowuje się na zakupy, działania i cele podróży.
  • Connections: Wybierz użytkowników, którzy już są połączeni z Twoją aplikacją, wydarzeniem lub stroną.

Po wybraniu kierowania na odbiorców menedżer reklam wyświetla po prawej stronie “Definicję odbiorców”. Dzięki temu uzyskasz wgląd w to, czy Twoi odbiorcy są zbyt szczegółowi, czy nie, szczegóły odbiorców, ich potencjalny zasięg i szacowany dzienny zasięg.

facebook audience size example

Podział jest bardzo szeroki, dlatego trzeba ponownie testować na podstawie prób i błędów. W zależności od twojego doświadczenia ta kreska może oznaczać niewiele lub być bardzo pomocna.

5. Zdefiniuj swój budżet i harmonogram reklam na Instagramie

Jeśli chodzi o reklamy na Instagramie, Twój budżet można całkowicie dostosować do własnych potrzeb. I należy o tym pamiętać, wybierając kwotę stawki i ogólny harmonogram.

Najpierw wybierasz między dwoma rodzajami budżetów reklamowych:

ad budget types on facebook ads manager
  • Daily budget: Facebook wyda do tej wyznaczonej kwoty, dostarczając reklamy codziennie pomiędzy wybranymi datami kampanii. Rozważ ten format jako sposób na uzyskanie przez Facebooka największej ilości reklam z przydzielonym budżetem.
  • Lifetime budget: Jest to łączna kwota, jaką chcesz wydać podczas ustawionych dat kampanii reklamowej. Pomyśl o tym formacie jako całkowitym ustawionym budżecie kampanii.

Po wybraniu rodzaju budżetu i wydatków należy wybrać harmonogram kampanii. Jak widać powyżej, istnieją dwie opcje harmonogramu:

  • Uruchom mój zestaw reklam nieprzerwanie od dzisiaj
  • Ustaw datę początkową i końcową

Wszystko zależy od ram czasowych i celu kampanii. Jeśli zainicjujesz kampanię podnoszącą świadomość marki na cały dzień, zalecamy, abyś wyświetlała swoje ogłoszenie nieprzerwanie od dzisiaj.

“W ten sposób Twoje reklamy będą wyświetlane do momentu, w którym zdecydujesz się wstrzymać swoje wysiłki” – dodał Cunningham. “Jeśli Twoja kampania ma określoną datę zakończenia, np. Kampanię konwersji na sprzedaż lub kampanię angażującą w okresie świątecznym, należy ją zaplanować od początku, ustawiając datę początkową i końcową.”

Zaawansowane opcje budżetu i harmonogramu

Facebook zapewnia dodatkowe zaawansowane opcje, które pomogą Ci poprawić optymalizację reklam. W przypadku reklam na Instagramie możesz zoptymalizować styl wyświetlania w przypadku, gdy chcesz wyświetlać reklamę kilka razy lub tylko raz dziennie.

delivery advanced options example

Remember, you want to ensure you complete your placements and choose Instagram before you can edit these options of Post EngagementImpressions or Daily Unique Reach. Understand that whatever you choose here, you’ll be charged for when that engagement metric occurs.

That means if you select Impressions, you’ll be charged for the amount of impressions. However, for Post Engagement, you can select to be charged for impressions or post engagements (likes, comments, etc.).

Additionally, you have options for ad scheduling to run continuously or on your schedule. This depends on your earlier selections. Facebook also allows Standard or Accelerated delivery types.



Pamiętaj, że chcesz dopełnić miejsca docelowe i wybrać Instagram, zanim będziesz mógł edytować te opcje po Post EngagementImpressions lub Daily Unique Reach. Cokolwiek wybierzesz, obciąży Cię, gdy pojawią się dane o zaangażowaniu.

Oznacza to, że jeśli wybierzesz Impressions, zostanie naliczona opłata za liczbę wyświetleń. Jednak w przypadku Post Engagement po fachu możesz wybrać obciążenie związane z wyświetleniami lub wysyłaniem postów (polubienie, komentarze itp.).

Dodatkowo masz opcje harmonogramu reklam, które możesz wyświetlać w sposób ciągły lub zgodnie z harmonogramem. To zależy od wcześniejszych wyborów. Facebook pozwala również na Standard lub Accelerated typy dostaw.

standard vs accelerated example

Standardowa opcja jest zalecana, ponieważ jest zgodna z harmonogramem i tempem publikacji. Jednak przyśpieszona będzie publikować często i kiedykolwiek Facebook będzie mógł popchnąć Twoją reklamę (jest to bardzo kosztowna opcja). Cunningham powiedział nam, że standardowa dostawa oznacza, że będziesz wydawać pieniądze równomiernie przez cały dzień i rozłożysz swój budżet.

“Przyspieszona dostawa niekoniecznie jest droższa, po prostu szybciej przejrzysz swój budżet” – powiedział.
“Niektóre marki mogą wybierać z przyspieszeniem w stosunku do standardu, jeśli reklamują sprzedaż typu flash lub budżet wydatkowania jest ważniejszy niż rzeczywista wydajność”.

Opcje ręcznego i automatycznego określania stawek

Wybór pomiędzy tymi dwiema opcjami zależy od Twojego doświadczenia z reklamami na Instagramie. Dla nowych użytkowników lepszym rozwiązaniem jest wybór automatycznego określania stawek, aby utrzymać niskie koszty, ale nadal dotrzeć do docelowych odbiorców. Z drugiej strony ręczne określanie stawek może skuteczniej konkurować z ograniczonym budżetem, ale istnieje ryzyko, że reklamy nie dotrą do tak wielu osób.

facebook advanced options bidding example

Znowu, dla nowszych użytkowników, dobrze jest śledzić sugerowaną stawkę Facebooka dla ręcznych kwot stawek. Dzięki temu dowiesz się, ile zapłacisz za reklamę, aby osiągnąć cel marketingowy, który wybrałeś wcześniej.

Pamiętaj tylko o różnicy między dwoma rodzajami licytacji:

  • Automatic: Jest to idealne rozwiązanie, jeśli nie wiesz, ile będzie kosztować Twoja kampania lub jak szybko przejdziesz przez budżet. Facebook zachowuje równowagę między niskobudżetowymi reklamami a uzyskiwaniem wyników.
  • Manual: Lepiej używać tego typu określania stawek dla konkretnych wyników lub szczegółowych danych. Dodatkowo pomaga ci dowiedzieć się, co zaleca Facebook, aby ostatecznie umożliwić pracę z oczekiwanym budżetem. Wiedz, że nie musisz zawsze wybierać najlepszego rozwiązania, aby uzyskać najlepsze wyniki.

6. Wybierz format reklam na Instagramie

Budżet i harmonogram są ustawione, twoja publiczność jest zawężona, a teraz nadszedł czas, aby wybrać swój format reklamy na Instagramie. Dobrze jest wybrać format reklamy, aby uzyskać jak najwięcej.

ad formats example

Te formaty mogą dawać różne wyniki dla każdej firmy, więc upewnij się, że wiesz, co prawdopodobnie będzie dla Ciebie najlepsze. Przeanalizujmy sześć rodzajów dostępnych reklam na Instagramie:

  1. Carousel (wiele obrazów lub filmów przewijanych z boku)
  2. Single Image
  3. Single Video
  4. Slideshow (wielokrotne przenoszenie obrazów z muzyką)
  5. Instagram Stories Single Image
  6. Instagram Stories Single Video

Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego formatu, zagłębimy się w każdą reklamę i przedstawimy zalety i wady budżetu:

Carousel Ads

Instagram Carousel Ads umożliwiają użytkownikom przewijanie w poziomie wielu obrazów lub filmów na urządzeniu mobilnym. Ta reklama jest cenna dla marek, które chcą zaprezentować więcej niż jedną sztukę treści wizualnych.

west elm carousel ad

Na przykład West Elm używa wielu obrazów do wyświetlania różnych stylów pościeli. Reklamy karuzelowe pozwalają użytkownikom zobaczyć więcej treści, a docelowo przyciągają więcej postów. W rzeczywistości, reklamy karuzeli szacowane przez firmę Digiday przyciągają 10 razy więcej zaangażowania niż reklamy jednokolorowe.

  • Pro: Wyświetla wiele obrazów lub filmów, aby użytkownicy byli dłużej zaangażowani.
  • Con: Ryzykujesz dodatkowe wydatki na dodatkowe efekty wizualne, które mogą zostać pominięte przez użytkowników.

Single Image Ads

Kiedy single image ads może nie prowadzić tak mocno jak wspomniany Instagram Carousel Ads, jednak nadal jest niezawodnym źródłem informacji dla marek. Facebook pozwala markom tworzyć do sześciu reklam z tym samym pojedynczym obrazem bez dodatkowych kosztów.

instagram single image

Oznacza to, że marki mogą testować kopię, wezwanie do działania i czasy planowania z pojedynczym obrazem. Jeśli pracujesz nad mniejszą kampanią, jest to świetny sposób na przetestowanie i zaoszczędzenie pieniędzy na ograniczonej zawartości. Jeśli wyświetlasz pojedynczą reklamę graficzną, upewnij się, że wybrany przez Ciebie obraz będzie rezonować z Twoimi odbiorcami.

  • Pro: Świetne do testowania kopii i wezwań do działania nad grafiką.
  • Con: Nie prowadzi tak dużego zaangażowania jak inne formaty.

Single Video Ads

Single video ads to świetny sposób na zaangażowanie podczas łączenia z treściami organicznymi. Twój film na Instagramie zawsze powinien mieć sens bez dźwięku i być wystarczająco atrakcyjny, aby zachęcić użytkowników do obejrzenia treści.

microsoft surface single video

Microsoft wykonuje niesamowitą robotę, opowiadając historię dzięki szybkiej, 10-sekundowej reklamie wideo na Instagramie, która posiada żywe kolory i efektowne zdjęcia produktów. Ten format jest idealny dla marek, które chcą w pełni wykorzystać historię kampanii.

  • Pro: Prawdopodobnie przyciągnie więcej zaangażowania niż pojedynczy obraz i opowie historię marki.
  • Con: Może być kosztownym źródłem do stworzenia, ponieważ wysoce wizualne filmy zwykle napędzają najwięcej zaangażowania.

Slideshow Ads

Instagram slideshow ads są sposobem, aby marki zapewniały “pokaz slajdów” obrazów z opcją dodawania muzyki w tle. Mówiąc najprościej, to obrazy umieszczone w strukturze wideo z dźwiękiem.

stance socks instagram slideshow ad

Pokazy slajdów są jednym z mniej popularnych formatów reklam, ponieważ filmy wideo wciąż zyskują na popularności. Dodatkowo, ustawienie pokazu slajdów może być nieco kłopotliwe, ale Facebook świetnie sobie z tym radzi how to start a slideshow here.

  • Pro: Doskonały dla użytkowników, którzy mają wolne połączenia internetowe (ładują się szybciej niż filmy) i pokazują kilka elementów w jednym filmie.
  • Con: Jest to prawdopodobnie najmniej wykorzystywany format reklamy i zajmuje więcej czasu niż reklama karuzelowa.

Instagram Stories Single Image

Instagram Stories ma ponad 250 milionów użytkowników dziennie, co faktycznie rywalizuje z głównym konkurentem, Snapchatem. Szybki wzrost popularności skłania reklamodawców do korzystania z tego formatu w procesie tworzenia reklamy na Facebooku.

single image instagram story example

Podobnie jak pojedyncze obrazy z posuwu, pojedyncze obrazy Stories są tą samą koncepcją. To jedno zdjęcie, które odtwarza do 15 sekund między innymi Historiami Instagramów użytkownika.

  • Pro: Świetne, by przyciągnąć młodszą demografię na Stories i zyskuje coraz większą popularność.
  • Con: Łatwe dla użytkowników szybkie pominięcie przejścia i może ograniczyć kierowanie na odbiorców.

Instagram Stories Single Video

Jeszcze raz, Instagram Stories single video ads są wykonane w tym samym stylu co zwykłe filmy. Masz jednak tylko 15 sekund na przekazanie wiadomości.

wild turkey instagram story video

Jedną z trudniejszych rzeczy na temat reklam jest przejście z tak szybkiego filmu na stronę docelową. Chociaż możesz tworzyć przyciski wezwań do działania na filmach i obrazach na Instagramie, ten format działa lepiej, by osiągnąć zasięg niż zaangażowanie.

  • Pro: Świetne do opowiedzenia twojej historii w szybkim i przystępnym formacie.
  • Con: Zaangażowanie posta jest wciąż trochę trudne z zaledwie 15 sekundami na reakcję.

Jak trzymać się swojego budżetu reklamowego na Instagramie

W porządku – to był trochę długi proces. Ale nie martw się, ponieważ tworzenie reklam na Instagramie jest łatwiejsze dzięki doświadczeniom i testom. Jednakże, jesteś tutaj po to, aby być lepszym w ustawianiu reklamy na Instagramie, dlatego całość jest tak ważna.

 

Zautomatyzuj swoje stawki

Jak wspomnieliśmy wcześniej, ustalanie stawek może być trudnym procesem, który w pośpiechu staje się drogi. Aby być po bezpiecznej stronie, rozpocznij kampanię reklamową na Instagramie z automatycznym określaniem stawek. To pomoże ci trzymać się budżetu i osiągać lepsze wyniki niż przez zwykłe zgadywanie.

Jeśli jest to Twoja pierwsza kampania, masz większe szanse na niedofinansowanie. Kiedy wydajesz za mało lub za dużo, wyniki nie są łatwe do strawienia i nie pomagają w przyszłości. Trzymaj się automatycznego określania stawek, dopóki nie uzyskasz wystarczających danych, aby ręcznie wybierać dodawanie stawek.

Całość w języku obcym można przeczytać na tej stronie.